FAQ

FAQ - Levering


Leverer Proudstone til hele Danmark?

Ja, vi leverer smykker i hele Danmark. Bemærk dog, at vi ikke leverer til Grønland og Færøerne endnu.

 
Hvilken levereringstype anvender Proudstone?

Du kan selv bestemme, om du ønsker dit smykke leveret af GLS eller PostNord. Du vælger også selv, om du ønsker din ordre leveret til din privatadresse eller til pick-up point/pakkeshop.

 
Hvornår får jeg min ordre?

Ordrer fra Proudstone.dk har en forventet leveringstid på 1-3 hverdage.

 
Hvordan tracker jeg min ordre?

Du kan tracke din ordre via GLS’ og PostNord’s hjemmeside (alt efter dit valg af transportør), hvilket du gør ved at indtaste dit trackingnummer.

 

FAQ – Retur & Ombytning 

Hvordan fungerer gratis returnering?

Hos Proudstone tilbyder vi gratis og nem returnering samt ombytning af produkter indenfor 14 dage. Du skal blot følge nedenstående anvisninger, og så tager vi os af resten. Før du returnerer et produkt, anbefaler vi, at du læser vores returpolitik.

 
Hvis du ønsker at returnere dit køb, skal du følge nedenstående 3 trin:

  1. Pak dit køb

Når du vil returnere eller ombytte en vare, beder vi dig venligst om at henvende dig til info@proudstone.dk for at få en forudbetalt returlabel tilsendt på mail.

Derudover skal du udfylde returformularen, der var vedlagt din ordre, ved at angive den eller de varer, du vil returnere samt angive en årsag til returneringen.

Hvis du ikke gør dette, kan det tage længere tid for vores kundeservice at identificere din ordre og behandle refunderingen.

Pak varen/varerne i originalemballagen (hvis det er muligt) og vedlæg returformularen. Sæt den forudbetalte returlabel på returpakken og sørg for, at den sidder godt fast. Kontrollér, at den er tydelig at se på pakken, og at returadressen og stregkoden ikke er dækket til.

 

  1. Aflever returpakken

Aflever returpakken på det nærmeste posthus og gem kvitteringen for, at du har indleveret den.

  1. Modtagelse af betaling

Når vi har modtaget din returpakke, inspiceres alle varer, og vi behandler din refundering.

Du vil modtage en e-mail fra os med besked om, at returneringen er godkendt.

Bemærk, at det kan tage op til 14 dage, før du modtager returbeløbet afhængigt af din bank.

 

Har du yderligere spørgsmål, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os på info@proudstone.dk.

 

Har I modtaget min returpakke?

Behandlingstiden for din returpakke tager typisk 2-5 hverdage.

Det er her vigtigt, at du husker at tage imod kvitteringen fra dit afleveringssted, således at du selv kan trace din ordre og følge processen.

Du modtager en bekræftelsesmail fra os, når din returpakke er behandlet.

Du kan altid kontakte vores kundeservice, hvis du har yderligere spørgsmål til dette på info@produstone.dk


Kan jeg ombytte en vare til en anden størrelse?

Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden størrelse, bedes du kontakte vores kundeservice indenfor 14 dage fra den dag, du har modtaget din ordre. Send en mail til vores kundeservice på info@proudstone.dk.

 

Vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor 1-3 hverdage.

 

FAQ – Garanti og Reparationer

Er der garanti på mit smykke fra Proudstone?

Der er 2 års garanti på smykker fra Proudstone.dk. Smykker fra Proudstone er af høj kvalitet, men skulle der opstå fejl på et produkt, kan du få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation.

Gem derfor din kvittering/faktura, eller giv den videre til den, der modtager smykket, som det originale bevis på køb indenfor garantiperioden.

Ændringer af smykkerne eller reparation udført af andre end Proudstone Jewelry ApS vil medføre, at garantien bortfalder.

 
Mit smykke fra Proudstone er beskadiget eller defekt. Hvad gør jeg?

Alle varer har gennemgået kvalitetskontrol inden afsendelse til dig. Du er altså først og fremmest beskyttet af vores egne høje kvalitetskrav.

Skulle det alligevel ske, at der er en fejl på smykket, er du naturligvis omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået indenfor 24 måneder fra købet.

Her vil du enten kunne få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation.

 
Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid over tid.


 
Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer, kontakt venligst kundeservice via vores kontaktformular eller mail: info@proudstone.dk

 
Proudstone dækker de rimelige fragtomkostninger, der måtte være i forbindelsen med en reklamation.

 

FAQ – Andet


Tilbyder I gaveindpakning?

Nej, på nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke særlig gaveindpakning af dit smykke.

Du modtager dog altid dit smykke i en af vores eksklusive og luksuriøse smykkeæsker samt med et tilhørende Proudstone-bevis.

 
Kan jeg købe gavekort til Proudstone.dk?

På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at købe gavekort på og til Proudstone.dk.

 
Kan jeg komme forbi hovedkontoret og afhente/ombytte min ordre?

Det er ikke muligt at henvende sig på Proudstone’s hovedkontor. Kontakt af enhver art skal ske til vores kundeservice via mail info@produstone.dk

 

For yderligere information om leveringsmuligheder, ombytning, returnering mv., henviser vi til vores handelsbetingelser

Kurv

Der er ikke flere produkter at købe

Din kurv er tom.